.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي خواندني از جلسه دیروز هيات دولت

نشست هيات دولت امروز بعد از انتخابات پرشور و به يادماندني ملت ايران که مشارکت 85 درصدي را به دنبال داشت،‌صبح دیروز به رياست دکتر محمود احمدي ن‍ژاد برگزار شد.

به گزارش ايرنا، نشست دیروز هيات وزرا حاشيه هايي را به دنبال داشت که در نوع خود جالب و شنيدني است.
** امروز يکي از خبرنگاران واحد مرکزي خبر از هر کدام از وزرا که از نشست هيات دولت خارج مي شدند، يک سوال مي پرسيد که تا حدود زيادي براي وزرا اين سوال غير منتظره و غير تخصصي بود.
سوال اين بود آقاي وزير نتيجه فوتبال امروز ايران و کره جنوبي را چگونه پيش بيني مي کنيد؟ حتي اين سوال از رييس جمهوري هم پرسيده شد.
**وزرا هم با يک مکث نسبتا طولاني اعلام مي کردند که پيش بيني فوتبال کار سختي است اما همه آنها براي موفقيت تيم ملي آرزوي موفقيت کردند.
** وزير مسکن و شهرسازي که ازجلسه هيات دولت خارج شد، خبرنگاران او را دوره کردند تا سوالات خود را بپرسند، اما آقاي سعيدي کيا با بيان اينکه درجايي ديگر جلسه دارم و زماني براي مصاحبه نيست، ساختمان هيات دولت را ترک کرد.
**مسولان رسانه اي و روابط عمومي رياست جمهوري به خبرنگاران و عکاسان اعلام کردند که مصاحبه تمام شده و همه وزرا بيرون آمدند ، خبرنگاران هم در حال ترک ساختمان هيات دولت بودند که دکتر احمدي نژاد به همراه دکتر الهام از ساختمان هيات دولت بيرون آمدند و خبرنگاران هم بي درنگ خود را به رييس جمهوري رساندند.
** انتخابات اوج فعاليت خبرنگاران بود
رييس جمهوري از همه خبرنگاران تشکر کردو گفت :‌ انتخابات و روزهاي گذشته اوج فعاليت شماها بوده و براي همه شما آرزوي موفقيت مي کنم.
** در دولت آينده حجم کارها گسترده تر خواهد بود
احمدي ن‍ژاد در جمع خبرنگاران گفت :‌البته بايد بدانيد که در دولت دهم کارها وسيع تر و گسترده تر خواهد بود و به طبع فعاليت هاي شماها هم گسترده مي شود.
خبرنگاري از رييس جمهوري در خصوص استقبال بي نظير مردم اهواز از رييس جمهوري در زمان تبليغات انتخاباتي سوال کرد که رييس جمهوري هم در پاسخ با تاييد اين مطلب گفت : شما خبرنگاران ملاحظه کرديد که در آن هواي گرم و فشردگي جمعيت حتي نفس کشيدن هم سخت شده بود.
** خبرنگار ديگري از رييس جمهوري در خصوص نتيجه مسابقه فوتبال امروز ايران وکره سوال کرد .
احمدي نژاد در پاسخ گفت : تحليل ها و پيش بيني هاي ما بايد در خصوص مسايل سياسي و ديپلماسي باشد، اما همه ما براي پيروزي بچه هايمان دعا مي کنيم.
** يکي از کارمندان رياست جمهوري که اتفاقا همسرش خبرنگار است امروز هم در جمع خبرنگاران حضور داشت،‌ به اتفاق همسرش پيش دکتر احمدي ن‍ژاد رفتند و ضمن معرفي خود براي دقايقي با رييس جمهوري صحبت کردند.
عکاسان خبري هم از اين فرصت استفاده کردند و از اين صحنه ها عکس گرفتند، يکي از عکاسان گفت آقاي رييس جمهور امروز سالروز ازدواج اين دو نفر است.
رييس جمهوري هم سالروز ازدواجشان را به آنها تبريک گفت.
** يکي از خبرنگاران از آقاي احمدي ن‍ژاد سوال کرد ، آقاي رييس جمهور آيا شما تاريخ اذواج خود را به ياد داريد؟
احمدي نژاد بي درنگ گفت : بله و تاريخي را اعلام کرد که براي همه خبرنگاران،‌عکاسان و همراهان رييس جمهوري جالب و شنيدني بود،روز جمعه 22 خردادماه سال 1359
وقتي اين تاريخ را گفت :‌همه يک صدا به ياد روز جمعه تاريخ 22 خردادماه 1388 يعني جمعه گذشته افتادند که ملت ايران در يک حماسه تاريخي و ماندگار و با مشارکت 85 درصدي خود براي بار دوم با بيش از 24 ميليون راي به رياست جمهوري دکتر احمدي ن‍ژاد، مهر تاييد گذاشتند.
خبرنگار ديگري از رييس جمهوري پرسيد،‌آيا به ياد داريد که مراسم ازدواج شما کجا برگزار شد؟
رييس جمهوري هم پاسخ داد:‌بله در عباسي در انتها خيابان نواب قرار داشت که البته امروز شکل آن کاملا تغيير کرده است، مگر مي شود که انسان بهترين روز زندگيش را از ياد ببرد.
در پايان برخي از خبرنگاران و عکاسان با رييس جمهوري عکس يادگاري گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 28 خرداد 1388
مطمئنید 22 خرداد 59 جمعه بوده ؟؟؟ من فکر میکن 22 خرداد پنج شنبه بوده ها !!؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.